۵ پاسخ

اصلا جزو واجباته چون کمبود منیزیوم رحم رو میبره به سمت انقباض و خدایی نکرده تو ماه های اول باعث سقط میشه.من از روز اول میخورم تا الان

وقتایی که دست و پام گزگز میکنه
یا خیلی درد دارم میخورم

اره به جز اینکه تو مولتی ویتامینا هست
یه روز در میون مگنیفورت

داخل مولتی ویتامنم هست که میخورم

بله من چند هفته س ک میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری