شما در روز چه میوه هایی میخورید؟

۱۵ پاسخ

بعضی وقتا می خورم هرروز نمیخورم

پرتغال، خیار، سیب، موز، ملون، کیوی

من هرروز میخورم و خیلی هم‌میخورم
پرتقال_سیب قرمز_نارنگی_موز

کیوی زیاد میخورم بعلاوه پرتقال و سیب و به

سیب خیار توت فرنگی گلابی ‌گاهی وقتا پرتقال و به ‌الانم که چاقاله 🤭

من پرتقال میخورم معدم ترش میکنه
سیب
خیار خیلی دوست دارم
کیوی همینطور
توت فرنگی

عاشق میوه ام
خیار پرتغال هندونه سیب موز

فقط سیب .پرتقال میخورم اسید معده ام رو زیاد می کنه

خیار وپرتقال وکیوی هیچکدومم نباشه فقط خیارباشه

سیب پرتقال و نارنگی انار موز خیار هرچی باشه

هرچی باشه سعی میکنم بخورم

پرتقال کیوی خیار سبز توت فرنگی چاقاله اینا تنها چیزایی که میلم میکشه و هروز میخورم

۴تا میوه هرچی باشه الان ولی سیب و پرتقال ثابته

هرچی بود

سیب پرتغال بیشتر

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هلن مامان هلن هفته چهلم بارداری