خانمای عزیز شما روزانه چه میوه هایی میخورید ؟

۱۱ پاسخ

میوه زمستان رو دوست ندارم کی بهار و تابستان میشه دلم فقط هندوانه میخواد😭

موز پرتقال سیب انار
تو وعده های مختلف البته
فقط همینا هست دیگه
گاهیم ب چشمم بخوره توت فرنگی میگیرم میخورم

پرتقال ،سیب، کیوی ،به . هر روز دو‌مدل میوه بین این چهار تا . هفته ی سه چهار بار هم پسته میخورم

بیشتر سیب..

منی که کلا میوه نمیخورم

هرروز اب پرتقال و ليموشيرين ميخورم
شبا هم انار با سيب

پرتقال سیب به

سیب و پرتقال
اخه میوه‌ی زیادی نیست هنوز
اصلیا یکی دو ماه دیگ میان 🥹

روزی کلا دوتا میخورم
یا سیب یا پرتقال یا لیمو شیرین
یا موز یا کیوی

من بخاطر یبوست اکثرا(کیوی و پرتقال) بیشتر مصرف میکنم
ولی توت فرنگی و موز و خیار همیشه استفادمه

دوتا پرتقال یه سیب

سوال های مرتبط

مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی