۵ پاسخ

چرا نمیری بهداشت مرکزی اونجا دکتر تغذیه داره رایگانم هست خانم بسیار مهربون وصبوریه

من فقط شیرینیجات خیلی کم میخورم

اینجوری نمیشه با پرسیدن قند کنترل کنی. حتما دکتر تغذیه بگیر که برات برنامه بده

تخم مرغ ابپز با یع کف دست نون برنج هفته دوبار ۸ قاشق بیشتر گوشت کبابی بخور یا نون رژیمی
ماست خیار بخور روزی ۴تا خیار بخور
کدو رنده کن داخل ماست بخور
میوه فقط کیوی پرتقال تون فرنگی سیب
کاهو زیاد بخور

نان جو کدو سرخ شده و بامیه خیلی قندو پایین میاره

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی