خانمایی ک قند دارید صبونه چی. میخورید عصرا گشنتون میشه چی

۳ پاسخ

من قند ندارم ولى كلا براى كنترل قند خون روزت رو بايد با پروتئين بالا شروع كنى و قبل هر وعده غذايى حداقل يه واحد سبزيجات مصرف كنى

براى عصرونه هم يه پياله ماست پروتئينى يا اوتميل يا يه ظرف سالاد خوبه

دکتر تغذیه بهم گفت دو عدد نان تست هفت غله یا پروتین اونم یکیش رو ۸صبح بخور یکی ۱۰ صبح با پنیر یا تخم مرغ آب پز

شیر بخور با بیسکوییت ساقه طلایی

سوال های مرتبط

مامان نینی🎀 مامان نینی🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی