نه ب لطف این وضعیت مملکت هیچی دیه ت یخچال خونه پیدا نمیشه خاهر💔😂
من مغزیجات پودر میکنم و جو پرک
خرمارو تو کره له میکنم سرخ میکنم بعد گردو درشت توش خرد میکنم میریزم
بعد یخ شد گردالو درست میکنم غلت میدم تو کنجد یا پودر نارگیل
اینطوری بهم مزه میده
وگرن هیچکدوم از گلوم پایین نمیره
دخترا اول بارداری ب زور چیزی نخورید و الا دلتونو میزنه این اخرا ک ب وزن نیاز دارین نمیتونین بخورید
سعی میکنم روزی به دونه سیبو حتما بخورم
مغزیجات روپودر کنید بریزید رو شیر موز ، معجون درست کنید با با خرما قاطی کنید
تو چقدر منی😶
منم حتی یدونه هم نمیتونم بخورم عذاب وجدان دارم
کوپول
میوه آره ولی مغزیجات از وقتی هوا گرم شده نمیتونم بخورم
از اپل بارداریم تا الان میام اصلا معزیجات نمیکشه
از اول بارداری روزی ی مشت کوچیک میخورم
من میوه های این فصل میخورم ولی وای چهارمغز میارن برام همون وسط دوست دارم بالا بیارم وحشتناک ب مغزیجات ویار دارم نمیتونم اصن😩
اره غروبا یا وقتایی ک دلضعف میگیری گردو وپسته بخور کلا مغزی جات بزار جلو روت اگرم نمیتونی قوتو بگیر با شیر بخور
من با زور شوهرم.چون منم میلم باینچیزا نمیره.چون اول بارداریم زیاد خوردم انگاز از چشمم افتادع.ولی دعوام میکنه میخورم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.