در طول بارداری ماهی میخورید؟

۸ پاسخ

کم، ماهی یه بار

من دوبار هوس کردم ولی وقتی پخته شدش امد جلوم بدم آمد نتونستم لب بزنم
الانم بدجور دلم میخواد ولی میترسم بازم بگیرم مثل دو دفعه قبل بشه

خیلی خوبه حتما بخور

من هوس کردم ولی خودم بدم میاد درست کنم
کسی رو هم ندارم برام درست کنه😭

سلام
من که میخورم مشکلی هم نداشتم

ن
پ

بله عزیزم،بهتره ماهی قزل یا سالمون بخورید،ماهی هایی ک جیوه بالایی دارن اصلا نباید مصرف کرد

اره هفته یکی دوبار

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان مامان سپهر مامان مامان سپهر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهفتم بارداری