مصرف تن ماهی در بارداری اوکیه؟

۱۴ پاسخ

تن ماهی که اصلا خوب نیست در کل هر خوراکی کنسوی خوب نیست

میگن نباید بخوریم ضرر داره چمیدونم باعث سقط میشه دور از جون من ک نمیخورم

ن ریسک نکن خود ماهی رو بخور. سالمون خوبه

نه اصلا نباید بخوری
یک بار اشکال نداره ولی مداوم خوب نیست کلا تمام کنسرو ها

ن زیاد نخوررر

من ی بار خوردم
دیگ نخوردم

بهتره نخوری

والا من شنیدم نباید بخوری اما من سر پسرم زیاد خوردم

نه عزیزم

نه نخور عزیزم

نه اصلا

اصلا جیوه داره

نه، نخوری بهتره………،….

چون جیوه داره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامانی🤱 مامانی🤱 قصد بارداری
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری