آیا تن ماهی در چهارماهه اول بارداری مفید است ؟؟

۱۳ پاسخ

تن ماهی ضرر داره

نه اصلااا

نه عسلم نخور

نخوری بهتره عزیزم هم جیوه زیادی داره هم مواد نگهدارنده

اصلا نباید بخوری

چندوقت یبار در حد هوس اونم من از اول کلا یه لقمه خوردم

نه ممنوعه

مفید که نیس تن ماهی اصن خوب نیس زیاد چون ماهی تن جیوه داره

تن ماهی تا آخر ممنوعه گلم
فقط ماهی های پرورشی سالمون و قزل الا
میتونی بخوری

اره میگن نخورین بده
ماهی بخور

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈@H178266

اصلا خوب نیس
هیچ وقت

نه اصلا جیوه داره

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته دوازدهم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری