تن ماهی برای چی در بارداری ضرره چه خطری داره؟

۹ پاسخ

چون جیوه داره ماهیش

منک خیلی خوردم چون نمیتونسم غذا بپزم

من دختر جنوبم هفته ی سه بار ماهی میخورم از تن گرفته تا ماهی های دیگه با وزنای بالای ده کیلو🫣

چرته بابا
من چن بار خوردم

چون جیوه داره

چون کنسروه .کنسرو ممنوعه تو بارداری

چون جیوه بالایی داره خطرناکه نباید مصرف بشه

ماهی های مجاز فقط سالمون وقزالا

چون ماهی تن ماهی دریاس و جیوه بالایی داره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی