خانومای هم هفته من شما دارو و تقویتی چی می‌خورید

۷ پاسخ

من مولتی ویتامین و امگا۳ میخوردم و فولیک و ویتامین D
چندروز هم هست که بجای فولیک قرص اهن میخورم و کلسیم و بقیه هم سرجاشه

تا هفته ۱۶ فولیک اسید و د۳
۱۶ به بعد ففول ، اکتی ناتال ، امگا۳ ،و یه قرص ترکیبی از کلسیم منیزیم و روی اسم یادم نیست

معمولا باتوجه ب ازمایشاتت و کمبود بدنت دارو میدن گلم
مثلا من رووفولیک پریناتال میخورم و ویتامین دی

دکتر ب من گفت فعلا همینا راباید بخوری

عزیزم من ده هفته م
کوالی فول آهن میخورم
پرگناکر مولتی ویتامین
ویتامین د ۳
میخورم

ویتامین D، فولیک اسید
البته امروز رفتم برای چکاب دکتر برام مولتی ویتامین و کلسیم هم نوشت

یه قرص اکتی مخصوص بارداری روز و شب

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیاوش مامان کیاوش روزهای ابتدایی تولد