سلام برای درمان یبوست چ کنم امانم بریده

۱۱ پاسخ

روغن بادام شیرین کاژان
روری دوتا گلابی

کیوی و الو و آب فراوان اگ دیگه جواب نداد یه شیاف گلیسرین بزار

صبح ناشتا حتما یه لیوان بزرگ آب ولرم بخور تا نیم ساعت چیزی نخور ، همراه وعده های غذایی حتما حتما ماست یا سالاد و سبزی یا حتی دوتا دونه خیار هم که شده بخور ، در طول روز هم ک آب میخوری چند قطره آبلیمو بریز تو آب،

من که با کیوی اوکی ام

من با کیوی اوکی شدم عالی بود یعنی

منی که این مدت تمام راه هارو امتحان کردم فقط و فقط شربت لاکسی ژل
اگر خیلی شدید نیست یه قاشق اخر شب موقع خواب یه قاشق ناشتا اگر شدیده ۲قاشق

الو بخارا، انجیر خوبه

برا مامان من دکترش تو دوران بارداری لاکسیژل گفت
خیلی خوب بود زود تاثیر گذاشت

من امروز اسهال شذم😭😭

شربت لاکسی ژل بگیر بخور

سلام بانو اگه میتونی آب زیاد بخور و حتما الوبخارا بخور

سوال های مرتبط

مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری