خانما برای درمان بواسیر در بارداری چیکار کنیم🤔😭😭

۶ پاسخ

پماد همرکس بخر بزن و شربت لاکسی ژل بخور ب من همین دوتارو داد چیز دیگ نمیشه خورد و خوراکی های ملین بخور

فقط مواظب باش توکه بواسیر داری زایمان طبیعی نکنی وگرنه ب معنای واقعی میری جهنمو برمیگردی اینو دارم منی میگم‌ک‌بعد ۱۵ روزهنوزم توی جهنم دارم‌میسوزم نمیمیرم

فقط مواظب باش توکه بواسیر داری زایمان طبیعی نکنی وگرنه ب معنای واقعی میری جهنمو برمیگردی اینو دارم منی میگم‌ک‌بعد ۱۵ روزهنوزم توی جهنم دارم‌میسوزم نمیمیرم

واای منم دارم نمیدونم چه پمادی بزنم

عزیزم من هرکاری کردم فایده نداشت به جز اینکه ناشتا آب گرم خوردم و حتما با صبحانه ام زیتون خوردم و الآنم که فصل خود انجیر هست از خودش که استفاده میکنم خیلی عالی شده من آنقدر شدید بود که هر ۵۴ روز یک‌بار یکم خارج می‌شد الان عالی شده

فقط باید دردش کنترل کنی پمادداخلیش تو خونه داشته باش .یبوست نگیری زیاد تحریک نمیشه .
بعد زایمانم اگه اذیت بودی برو لیزر کن

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان دختر و پسر نازم مامان دختر و پسر نازم ۳ ماهگی