بچه ها شمام بواسیر گرفتید؟؟درمان داره؟؟

۷ پاسخ

درد داره

سلام دوستان کسی هست در بارداریش شیاف پروشسترون استفاده بکنه؟

من اول بارداریم که هنوز ازمایش نداده بودم بواسیر گرفتم و جراح گفت باید عمل بشی.....
اما خب بعد متوجه شدم باردارم
خیلی درد کشیدم و به دکترم گفتم،گفت چیزای ملین بخور شربت مگنی میلک یا لاکسی ژل
میوه های گلابی کیوی زیاد بخور
روغن زیتون و سبزیجات
الو بخارا خیس کن شبا قبل خواب بخور با ابش
برنج زیاد نخور

برودکتر

اره من بعد زایمان اولم ک طبیعی بود گرفتم
عمل کردم

چه جور بواسیر نمیدونم

بله برو‌دکتر زنان پماد اینا میده‌خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان دنیز و تودلی مامان دنیز و تودلی ۴ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری