۶ پاسخ

برو دکتر بهت دارو میده منم داشتم رفتم دارو داد خوب شدم
اما در کل مصرف شیرینی رو کم کن من دوسال مدام میگرفتم تا وقتی کمتر شیرینی جات نخوردم خوب نشدم

من دارم نمیدونم چیکار کنم دکتر هم چیزی واسم ننوشته

وای منم درگیرشم از اول بارداری خوبم نمیشه

حتما باید دکتر دارو بگیری خودسرانه دارو استفاده نکن

چجوریه علائم

من باردار نیستم ولی عفونت قارچی دارم

سوال های مرتبط

مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر و پسر نازم مامان دختر و پسر نازم ۳ ماهگی
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد