خانما چیکار کنیم دیابت در بارداری و فشارخون در بارداری نگیریم؟؟

۸ پاسخ

نازی جونم خوبی گلم
نی‌نی خوبه؟
دخمله یا پسمل؟

دیابت بارداری گاهی حتی با رعایت قند و شیرینیم ممکنه مادر بهش مبتلا بشه، رعایت کردن فقط باعث میشه کمتر بره بالا

فشارخون خیلی با رعایت کنترل میشه اما دیابت بارداری کلا با دیابت معمولی فرق داره و به علت هورمون هایی هست که از جفت ترشح میشن و باعث مقاومت به انسولین میشن با رعایت باعث میشه قند حتی اگر میره بالا کمتر بره

رعایت کن نمک خیلیییی کم مصرف کن چیزای شور و نمکی نخور
مایعات زیاد بخور
برای دیابت هم دکتر خودش رژیم بده بهتره

بخدا که من اصلا اهل شیرینی نیستم و چندین ساله قند و شکر نمی‌خورم ولی دیابت بارداری گرفتم

من همششش هندونه و ملون میخوردم فهمیدم قند داره سعی کنی قندی جات کم بخوری

رعایت

هیچی،شیرینی و شوری نخور یا خیلی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری