نازی جونم خوبی گلم
نینی خوبه؟
دخمله یا پسمل؟
دیابت بارداری گاهی حتی با رعایت قند و شیرینیم ممکنه مادر بهش مبتلا بشه، رعایت کردن فقط باعث میشه کمتر بره بالا
فشارخون خیلی با رعایت کنترل میشه اما دیابت بارداری کلا با دیابت معمولی فرق داره و به علت هورمون هایی هست که از جفت ترشح میشن و باعث مقاومت به انسولین میشن با رعایت باعث میشه قند حتی اگر میره بالا کمتر بره
رعایت کن نمک خیلیییی کم مصرف کن چیزای شور و نمکی نخور
مایعات زیاد بخور
برای دیابت هم دکتر خودش رژیم بده بهتره
بخدا که من اصلا اهل شیرینی نیستم و چندین ساله قند و شکر نمیخورم ولی دیابت بارداری گرفتم
من همششش هندونه و ملون میخوردم فهمیدم قند داره سعی کنی قندی جات کم بخوری
رعایت
هیچی،شیرینی و شوری نخور یا خیلی کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.