سلام مامانا
برای درمان یبوست چی بخورم

۷ پاسخ

سلام منم مشکل شما رو داشتم خیلی اذیت میشدم
آلو بخارا خیس کن بخور روزی ۵_۶تا
آب روی آتیشه

صبح به خاطریبوست رفتم دکتربهم شربت لاکتولوزدادروزی یه قاشق تادوهفته بخورم،آلووانجیرخیس شده وسبزیجات وآب فراوان پیشنهادداد

شیر گرم ناشتا عااالیه

بهترین چیز نوشیدن آب هست

برا من دکترم شربت لاکسی ژل نوشت ولی تاثیری نداره

انجیر بخور خیلی خوبه

شیر بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حامی 👶🏻🩵🫀 مامان حامی 👶🏻🩵🫀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد