سلام مامانا،برا درمان یبوست چیکار کردین؟

۱۱ پاسخ

صب ناشتا یه لیوان اب ولرم رو به گرم عااااالیه

انجیر زیاد بخور بعد از هر وعده غذایی خیلی خوبه

واییییی منم در عذابم بابت این قضیه هبچی هم روم اثر نداره😒

انجیر خشک بگیر شبی ۳ یا ۴ دونه توی لیوان بنداز با نصف آب ،صبح ناشتا بخور با آبش ،برا من که خیلی جواب داد تا الان مشکل یبوست نداشتم

من لاکسی ژل و انواع میوه امتحان کردم فایده نداشت قرص اهنتو عوض کن شاید از اونه،من عوض کردم اونم نبود یه پودری هست میخورم

کاهو ،قیسی ،تفتاله عالین

شربت لاکسی ژل

من داروهایه شیمیایی مصرف نمیکنم بجاش ناشتا آبجوش یا شیر داغ میخورم و میوه هایی که شکمو نرم میکنه

من شربت خوردم تاثیر نداشت
آب زیاد و کاهو با روغن زیتون خوردم قبل از غذا خیلی بهتر شدم

من هیچ دارویی نمیخورم زیاد میوه میخورمم داروهامم یه کوچولو کمتر کردم

شربت لاکسی ژل برای من خوب جواب داد

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی