خانما برا درمان یبوست چی پیشنهاد میدین؟

۱۱ پاسخ

روغن زیتون

شیاف گلیسیرین بخر بعد از استفاده حداقل ده دقیقه دراز بکش بد برو دستشویی

انجیر خوبه
خاکشیر با آب بجوشون با یه تیکه نبات ولرم بخور اونم خوبه

فقطو فقططططط گوووووجه با هیچی جز گوجه شکمم نرم نشد

دکتر به من پودر مسلیوم داد

عزیزم الان فصل توت هست. خیلی خیلی خوبه توت بخر بخور ولی زیاده روی نکن که اسهال میشی

آب فراوان.. آلو شیرین.روغن زیتون ‌‌درنهایت شربت سیلاکس

ناشتا یه لیوان آب جوش بخور
بدظهر هم مجدد یه لیوان آب جوش بخور

یا اینکه شیر گرم با مقدار خیییلی خیلی کم قهوه ملین هستش

عزیزم من خودم خاکشیر خیس خورده از سی قبل با آب گرم که هیچ شیرین کننده ای نزده باشی ناشتا میخورم اوکیه

شربت لاکسی ژل میده دکتر من بهم
ولی انجیر بخور یا زرد الو خیس کن بخور خوبه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری