خانما اسم پسر جدید چی پیشنهاد میدین ؟

۷ پاسخ

کیان . شاهان . اریشاه .پاشا .
من آراز و علیسان رو دوست دارم که به علیرضا بیاد . همه میگن بد هست . مسخره میکنن.

امیر سام
آرسام
پارسا
کیان
باید ببینی چی دور و اطرافتون تکراری نیست

انتخاب من آمیین هست

آدوین به کردی هم یعنی آتش عشق - من اولین انتخابم آدوین بود بعد بخاطر اسم خودم و همسرم تصمیم گرفتیم آروید بذاریم

ڪیان

کارِن خیلی زیباست 🥹

خودم شاهان دوس دارم نمی‌دونم ثبت احوال می‌زاره با نه

سوال های مرتبط

مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ ۷ ماهگی
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان سام مامان سام ۸ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته بیست‌وششم بارداری