۱۵ پاسخ

ایلیا

میراث
اسم توراهیمون🥹💋

من که یا آرتا میزارم یا اِرمیا

من ایهان و نویان رو دوس دارم

من خودم مهدیار خیلی دوست داشتم خیلی اسم شیک و قشنگی هست
تازه کسی نمیتونه اسمش رو مخفف کنه و از همه مهم تر تو فامیل همچین اسمی نیست اما همسرم راضی نیست این اسمو بزاریم البته اگه نی نی پسر بود😬

آرِن، دیار،دارا

علی😐😍😂

سام...

من ویهان انتخاب کردم😍قشنگه؟

نیک خیلیییی دوست دارم

سلام ان تی کجا رفتین ؟

فراز قشنگع

من بین کیان و فرهان موندم🦦

آریشاه
آریو
لیام
کارن
گرشا
هامین
و...

ممد🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️😂

سوال های مرتبط

مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ ۷ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امید زندگیم💙🩵 مامان امید زندگیم💙🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان کارن وتودلی مامان کارن وتودلی هفته سی‌ویکم بارداری