کیاشا و نویان و هایکا
بهنیا هم قشنگه
نینی من اگ پسر باشه اسمشو نویان میزاریم رایان هم قشنگه
نیهاد، آرن، آریوان، ایرای
چرا اسمای امروزی انقدر سخته تورو خدا یه اسمی رو بچه هاتون میذاشته باشین که آدم بدونه چجوری تلفظ میشه دیدم بیچاره ای پدربزرگ مادربزرگا بعضی نوه هاشونو میخوان صدابزنن اصن نمیتونن صدبار میگن چه اسمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.