دوستان برای یبوست چی خوبه بخورم

۱۳ پاسخ

راه بعنوان کسیکه ازیبوست داغون بود راه نجاتت میگم...
انجیر ازشب بزارتولیوان حدود هشتا تاصب ناشتا خیس بخوره بعدباآبش بخور
روزانه یه قاشق روغن زیتون بخور
این دوتامنونجات دادبخصوص اولی👆

الو بخور عزیزم بعدشم ی لیوان آب ولرم بخور

خرما😁

آلو بخارا خوبه
انجیر هم خوبه

کاهو بخور عزیزم
من همچییییی امتحان کردم تنهاچیزی ک اثر داشت خوردن سالاد کاهو با غذا بود

هیچی مثل انجیر خشک خوب نیست به نظرم تا بخوری سریع خوب میشی

انجیر خیس کرده

آلو بخور عالیه
قیسی هم میتونی بخیسونی بخوری
وانجیر هم خوبه

کیوی ، خاکشیر

همیشه همراه غذات سبزی بخور
منو سبزی خوب میکنه

گلاب خطرداره توبارداری، کیوی زیتون کاهو الو ایناروبخور

روغن زیتون
عرق گلابی
انجیر خشک خیس خورده تو گلاب

کیوی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 ۲ ماهگی
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته نوزدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌ودوم بارداری