راه بعنوان کسیکه ازیبوست داغون بود راه نجاتت میگم...
انجیر ازشب بزارتولیوان حدود هشتا تاصب ناشتا خیس بخوره بعدباآبش بخور
روزانه یه قاشق روغن زیتون بخور
این دوتامنونجات دادبخصوص اولی👆
الو بخور عزیزم بعدشم ی لیوان آب ولرم بخور
خرما😁
آلو بخارا خوبه
انجیر هم خوبه
کاهو بخور عزیزم
من همچییییی امتحان کردم تنهاچیزی ک اثر داشت خوردن سالاد کاهو با غذا بود
هیچی مثل انجیر خشک خوب نیست به نظرم تا بخوری سریع خوب میشی
انجیر خیس کرده
آلو بخور عالیه
قیسی هم میتونی بخیسونی بخوری
وانجیر هم خوبه
کیوی ، خاکشیر
همیشه همراه غذات سبزی بخور
منو سبزی خوب میکنه
گلاب خطرداره توبارداری، کیوی زیتون کاهو الو ایناروبخور
روغن زیتون
عرق گلابی
انجیر خشک خیس خورده تو گلاب
کیوی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.