الو وقیصی خوبه
چند تا زرد الو یا هلو رو ۵ دقیقه تو اب بجوشون با یکم شکر اگه دیابت و اینا نداری
مثلا کمپوت میشه
ترجیحا گرم بخورم
من صبح ناشتا میخوردم و گرمش میکردم و میخوردم
واقعا جواب بود
ورزشم هست که با مشورت ماما پزشک میشه انجام داد
سلام عزیزم یک ساعت آلو خیس کن تو آب بعد از یک ساعت هم آب آلو خیس شده رو بخور هم خودشو ، صبح هم که از خواب بیدار میشی یعنی موقعی که ناشتا هستی یک لیوان آب جوش بخور خیلی خیلی برای یبوست عالی هست
سبزی جان گوجه ژله سوپ انجیرم میتونی بخوری در حد چند تا دونه خیس کن با ابش بخور عالیه
جوشونده به خشک شده و عناب..هفت تا عناب..عنابو هم بخور بعدش
الو خورشتی بخارا
کاهو آلو بخارا لواشک
شربت لاکسی ژل..
دکتربرام نوشته بود
انجیر، آلو، زردآلو
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
سبزی خوردن سالاد میوه
انجیر خشک خیس کن برگه الو و زرد الو
دکتر به من گفت هر روز گلابی بخور ولی گاهی پیدا نمیکنم
وای من که الان زیرشکمم بس که زور زدم درد گرف
باید بری دکتر گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.