سلام مامان ها واسه يبوست چی خوبه بخورم

۱۳ پاسخ

الو وقیصی خوبه

چند تا زرد الو یا هلو رو ۵ دقیقه تو اب بجوشون با یکم شکر اگه دیابت و اینا نداری
مثلا کمپوت میشه
ترجیحا گرم بخورم
من صبح ناشتا میخوردم و گرمش میکردم و میخوردم
واقعا جواب بود

ورزشم هست که با مشورت ماما پزشک میشه انجام داد

سلام عزیزم یک ساعت آلو خیس کن تو آب بعد از یک ساعت هم آب آلو خیس شده رو بخور هم خودشو ، صبح هم که از خواب بیدار میشی یعنی موقعی که ناشتا هستی یک لیوان آب جوش بخور خیلی خیلی برای یبوست عالی هست

سبزی جان گوجه‌ ژله سوپ انجیرم میتونی بخوری در حد چند تا دونه خیس کن با ابش بخور عالیه

جوشونده به خشک شده و عناب..هفت تا عناب..عنابو هم بخور بعدش

الو خورشتی بخارا

کاهو آلو بخارا لواشک

شربت لاکسی ژل..
دکتربرام نوشته بود

انجیر، آلو، زردآلو

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

سبزی خوردن سالاد میوه

انجیر خشک خیس کن برگه الو و زرد الو
دکتر به من گفت هر روز گلابی بخور ولی گاهی پیدا نمیکنم

وای من که الان زیرشکمم بس که زور زدم درد گرف

باید بری دکتر گلم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی جانم🩵 مامان علی جانم🩵 تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی