واسه رفع يبوست چي بخورم🥹🥹🥹🥹

۱۵ پاسخ

میوه های الان مخصوصا زردآلو خیلی خوبه
ولی برا من آی انجیر خیلی جواب بود👌

الو و روغن زیتون بخور عالیه

لاکسی ژل

زردآلو آلو انجیر

میوه سبزیجات

من انجیر میخوزم عالیه

هر هشت ساعت

شربت لاکسی ژل ۸ درصد

انجیر با آب بجوشون سرد شد بخور عالی

آلبالو خیلی خوبه انجیر خشک شب توی لیوان آب خیس کن صبح بخور

ناشتاشیربخور خوب نشدی فقط شیاف بیزاکودیل یا گلیسیرین دوات

منیزیم

روغن زیتون بخور بعد روش آب داغ بخور

عزیزم الان میوه های تابسون رو بخور زردالو گیلاس شلیل هلو کلا شکمو کار میندازه

اول قرص آهنت رو عوض کن

سوال های مرتبط

مامان نعنا مامان نعنا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان امید مامان امید هفته بیست‌وششم بارداری