دوستان من جگر بخورم طوریه؟؟🥹🥹

۹ پاسخ

۳ ماهه ی اول نباید بخوری بعدش هرازگاهی مشکل نداره.من هم دکتر خودم پرسیدم هم از دکتر دیگه.دوبارم خوردم.توهم بپرس بعد

نخوری بهتره

بخور من ۳.۴بار خوردم تو سه ماهه دوم چیزی نمیشه ولی زیاده روی نکن

من چند تا قلمه به اندازه دل کشی خوردم

من که تا الان دوبار درحد دو سیخ کوچیک خوردم

۱ سیخ مشکلی نداره

۴/۵لقمه اشکال ندارع
همیشه بخوری ضرر داره عزیزم

تا آخر بارداریت ممنوعه کلا .‌

آره خوب نیس نخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری