خانم ها واسه یبوست تو بارداری چی خوبه

۱۳ پاسخ

انجیر خوبه با یه شربت دکتر برام نوشت خوب بود

کاهو وگلابی

کیوییییی

به دکترت بگو برات شربت بنویسه بخور خوب میشی
یا میتونی روزی یه لیوان شیر بخور

کیوی عالیییع

برا من کاهو جوابه

شبی یکی یا دوتاکیوی بخورباسبزیجات

فقط زرد الو خشک بنظرم

آب برگه خیلی خوبه

مربای انجیر

انجیر خشک،روغن زیتون عالیه روزی یک قاشق

روغن زیتون

آنومالی رفتی عزیزم؟؟

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیستم بارداری
مامان 👣فنچولی🤎 مامان 👣فنچولی🤎 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی جانم🩵 مامان علی جانم🩵 هفته چهلم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری