واسه یبوست چی خوبه؟😮‍💨

۱۹ پاسخ

شربت لاکتولوز

صبح ناشتا یه لیوان آب ولرم واقعا از همه چی بیشتر جوابه

آلوبخارابرامن هیچی مثل آلوبخاراتاثیرنداشت

من واقعا خیلی اذیت هستم،باامروز میشه ۴روزه بیرون روی ندارم شرمنده بابت این حرفم،احساس میکنم شکمم داره می ترکه از بس بزرگ شده،آلو،برگه زردآلو امتحان کردم واقعاً نمی‌دونم چیکار کنم،اصلا اینجوری نبودم تو عمرم تاحالا

کیوی بخور روزی یدونه

الو خشک و خیس کن شب تا صبح بزار روی بخاری صبح ناشتا بخور درست میشه

کمپوت گلابی

برای من که کیوی جواب داد روزی دو سه تا میخورم چون خیلی دوست دارم

عزیزم با هر وعده ی غذایی حتما یک کاسه آش سبک بخور

دکتر برای من شربت منیزیم هیدروکساید نوشته با پودر پروبیوتیک

هر روز ناشتا آب ولرم خیلی موثر بود برای من

لاکسی ژل 😚

الو و زرد الو هم خیلی خوبه

منم همین مشکل رو دارم دختر عمه م گفت شیافت گلسیرین خوبه

عزیزم روغن زیتون وزیتون با غذات بخور.صبحانه کره بخور

انجیر خشک یا مربا انجیر.کیوی.زیتون خیلی مصرف کنید

آلو
سبزی خوردن
ماست
مایعات فراوان
راه رفتن
انجیر

انجیر رو توی آب گرم و گلاب خیس کن و صبح بخور و هرروز کاهو بخور

شربت لاکسی ژل

سوال های مرتبط

مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته نوزدهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤️❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️❤️ هفته بیستم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی