واس یبوست چی خوبه🤦🏻‍♀️

۷ پاسخ

خیار بخور زردالو کلا میوه های این فصل

منکه هرکاری میکنم خوب نمیشه😐😑

منو فقط سبزی خوردن نجات داد

کره میخورم من

انجیر آب برگه

میوهها تابستونو تست کن

شربت لاکتولوز

سوال های مرتبط

مامان علی جانم🩵 مامان علی جانم🩵 هفته چهلم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🤰عشق مامان مامان 🤰عشق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🤍پناه خانوم🤍 مامان 🤍پناه خانوم🤍 ۸ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان دنیا💖 مامان دنیا💖 ۵ ماهگی
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد