ببین من سلطان یبوستم تا ۱۰ روزم شده که معدم کار نکرده بهترینش خوردن ۲ لیوان اب ولرم ناشتاس
شاید باورت نشه من صبح تا صبح اب فراون میخورم با یه لیوان شیر دیگه خوب خوبم
کیوی ـ لواشک ـ قیصی و...
منم بودم تو فراهم آلو میندازم یا همینجوری خالی میخورم خوب شدم
رب انار
کیوی
آلو
خیار
کره
انجیر خیس خورده
گلابی
کیوی و زیتون
کیوی...
شیر گرم کن بخور
وای من ی مدت داشتم چیزی فایده نداشت کله پاچه خوردم دورباره چند روز دیگه ش شیرینی خامه ای چون هر دو چربن واقعا تأثیر داشت و دیگه یبوست نگرفتم
کیوی گلابی توت فرنگی انجیر خشک یا خیس آلوبخارا قیصی
من کیوی خیلی برام جوابه
هیچی فقط ب دکترت بگو تا برات پودر ملین بنویسه
روزی دوتا کیوی بخور … الو خورشتی سه تادونه بنداز تو اب صبح ناشتا اون آب بخور
کیوی
عناب
خاکشیر
زیتون
روغن زیتون
آلو
انجیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.