برای یبوست چی خوبه

۱۴ پاسخ

ببین من سلطان یبوستم تا ۱۰ روزم شده که معدم کار نکرده بهترینش خوردن ۲ لیوان اب ولرم ناشتاس

شاید باورت نشه من صبح تا صبح اب فراون میخورم با یه لیوان شیر دیگه خوب خوبم

کیوی ـ لواشک ـ قیصی و...

منم بودم تو فراهم آلو میندازم یا همینجوری خالی میخورم خوب شدم

رب انار
کیوی
آلو
خیار
کره
انجیر خیس خورده
گلابی

کیوی و زیتون

کیوی...

شیر گرم کن بخور

وای من ی مدت داشتم چیزی فایده نداشت کله پاچه خوردم دورباره چند روز دیگه ش شیرینی خامه ای چون هر دو چربن واقعا تأثیر داشت و دیگه یبوست نگرفتم

کیوی گلابی توت فرنگی انجیر خشک یا خیس آلوبخارا قیصی

من کیوی خیلی برام جوابه

هیچی فقط ب دکترت بگو تا برات پودر ملین بنویسه

روزی دوتا کیوی بخور … الو خورشتی سه تادونه بنداز تو اب صبح ناشتا اون آب بخور

کیوی
عناب
خاکشیر
زیتون
روغن زیتون
آلو
انجیر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان هدیه مامان هدیه ۵ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بهراد و دلین مامان بهراد و دلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری