برای یبوست بجز کیوی تو این هفته چی خوبه

۶ پاسخ

رانی هلو . انجیر خیس خورده آلو بخارا

منم قبل یبوست داشتم الان دو سه روزه اسهالم😭حاضرم دوباره یبوست بگیرم بخدا

سالاد کاهو با روغن زیتون
گلابی
لواشک یا الوچه اگه میلت میکشه

کاهو زیاد بخور شیر اینا خوبن من یک هفته بود یبوست شدید بودم سه تا کیوی خوردم خیلی خوب شدم

آلو فکرکنم

روغن زیتون. سبزیجات مثل کلم بروکلی و کاهو . آلو و انجیر خیس خورده.

سوال های مرتبط

مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان هدیه مامان هدیه ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری