سلام تو هفته من خوبه کیوی بخورم؟

۷ پاسخ

بخور میگین پر مو هم میشن 😂😂

عالیه روزی دو تا میتونی بخوری یبوست هم رفع می‌کنه

وای من چقدر کیویی خوردم

در هیچ هفته ای ضرر نداره

همیشه خوبه

خیلیم خوبه

عالیه عزیزم سرشار از ویتامین سی من هرروز میخورم

سوال های مرتبط

مامان تون فرنگی مامان تون فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان ‏

مسافر کوچولو مامان ‏ مسافر کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۱ ماهگی
مامان پسرم 💔 مامان پسرم 💔 قصد بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری