بچه ها مگه کیوی تو هفته های من خطرناکه بخورم !؟😐

۳ پاسخ

نه بخور برای یبوستم خوبه

نه عزیزم بخور من زیاد خوردم الانم حتی میخورم

بسم الله نه خواهر بخور فقط زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته دهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری