مامانا خوردن کیوی و انگور تو ماه های من ضرر نداره!؟

۷ پاسخ

انگور این موقع مامان جان؟؟؟

کیوی نخور سقط آوره

کیوی که عالیه. ولی اینو بگو انگور کجا پیدا کردی دختر😂

نه عزیزم چه ضرری می‌تونه داشته‌ باشه
ولي به اندازه بخور

😐😐😐

انگور این موقع هست ؟؟

کیوی که میدونم خوب هم هست ولی انگور نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۱ ماهگی
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آکای🌙🤍 مامان آکای🌙🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری