سلااام خوردن کیوی دربارداری ضرر داره؟

۱۱ پاسخ

میوه وسبزیجات خیلی هم خوب هست فقط توخوردن هرچیزی نبایدزیاده روی بشه

من هرروز کیوی میخورم
به رفع یبوست هم کمک می‌کنه
کی گفته بده😁

من هروز میخورم عاشقشم

از کجا اینارو میخونین

سلام نه به رفع یوبسی هم کمک میکنه

خیلی هم مقوی

من خو بدونی که بدونم خوردم هیچ باکیمم نشد تازه شکمم هم راحت شد اقدر که قبلش مچرزیدم بخور فقط بقول مامانم تو چیزی زیاده روی نکند همچی خوبه برای ادم حتی کله پاچه یکبار بخور دیه نخور

سلام دوستان کسی توبارداری آنزیم های کبدش رفته بالاچیکاربایدکرد

چرابایدضررداشته باشه

من خاستم بخورم زنداداشم گفت نههههههههه نخوریاااا سقط آوره این میوه

اره کلا میوه نباید بخوری 🥴

سوال های مرتبط

مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۱ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری