۸ پاسخ

من ۴ ماهه هرروز میخورم
سونو و ازمایشا همه اوکی بوده
اگه واقعا حالت بده بخور اگر نه با داروهای دیگه کنار بیا
من بدون دمبترون روزی ۴ بار بالا میارم

من روزی یه دونه میخورم مشکلی نداره

دکتر ب من گف جدیدا سه ماه اول منع کردن و باعث‌شکاف لب میشه
ب من از هفتع ۱۴داد روزی یکی

خیلی اذیتم اگه نخورم همش بالامیارم وفشارم میادپایین

بلالله

من تحمل کردم هیچ قرصی نخوردم برا تهوعم

ثابت نشده عزیزم جز داروهای دسته بی.
یعنی رو جنین حیوانی تست شده رو جنین انسانی نه
من با اینکه خیلی تهوع شدید داشتم ولی نخوردم نهایت دوتا دونه خوردم

اگه برای تهوع میخوری b6بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری