کیاتوبارداری قرص دمیترون خوردن؟؟
عوارض نداره

۶ پاسخ

من ک دکترم گف منسوخ شده ،سرم میزدم

من فقط یه بار خوردم از سردرد مردم و دیگه نخوردم

من ک خوردم

سلام من بارداری اول ۹ماه مصرف کردم هیچ مشکلی نداشت الانم داره شروع میشه تهوع

من میخورم چون حالم به شدت بد میشه اگه نخورم و مدام دارم وزن کم میکنم

همه قرصا عوارض دارن

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی