کیاتوبارداری بخاطرتپش قلب قرص میخورن؟

۴ پاسخ

من میخورم دکترمم گفت اشکالی نداره

نخور همه تپش قلب تنگی نفس دارن خودمم شدیدا یه تایمی گرفتم باز الان یکم بهترم از اسیدرفلاکس معده اس

مگه قرص لازمه براش؟😐

نمیشه قرص خورد منم تپش قلب دارم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته ششم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری