تو سه ماه اول نباید بخوری
ممنوعشده
زنجبیل نخورین چون خون را رقیق میکنه احتمال سقط در ماه های اول بارداری را زیاد میکنه من اینو از دکترم پرسیپم
باید تحمل کنی من همه روشا امتحان کردم همه دارو هارو خوردم ولی تاثیر نداشت الان توی این ماه با اینکه کم شده ولی آدامس حالمو بهتر میکنه مانع تهوع میشع
تحمل کنید نخورید خوب نیست و اعتیاد اوره برای ترکش نابود میشید صبر کنید تهوع خودش خوب میشه
سلام دکتر من بهم داده خیلی خوب شدم دیگه حالت تهوع ندارم و راحت غذا می خورم
دکترم نداد گفت دیگه تجویز نمیکنیم
دکتر به من ب6 داد
سرخود نخور برو دکتر
زنجبیل برای تهوع خوبه
شنیدم ممنوع شده ولی بعضی دکترا تجویز میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.