خوردن دمیترون برای تهوع مانعی نداره توی بارداری؟

۹ پاسخ

تو سه ماه اول نباید بخوری
ممنوعشده

زنجبیل نخورین چون خون را رقیق میکنه احتمال سقط در ماه های اول بارداری را زیاد میکنه من اینو از دکترم پرسیپم

باید تحمل کنی من همه روشا امتحان کردم همه دارو هارو خوردم ولی تاثیر نداشت الان توی این ماه با اینکه کم شده ولی آدامس حالمو بهتر می‌کنه مانع تهوع میشع

تحمل کنید نخورید خوب نیست و اعتیاد اوره برای ترکش نابود میشید صبر کنید تهوع خودش خوب میشه

سلام دکتر من بهم داده خیلی خوب شدم دیگه حالت تهوع ندارم و راحت غذا می خورم

دکترم نداد گفت دیگه تجویز نمیکنیم

دکتر به من ب6 داد

سرخود نخور برو دکتر
زنجبیل برای تهوع خوبه

شنیدم ممنوع شده ولی بعضی دکترا تجویز میکنن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری