داروی دمیترون از رده خارج شده. مصرفش نکنید چون احتمال ناهنجاری در جنین رو بالا میبره. پیشنهادم بهتون مصرف سیرابی هست که سرشار از ویتامین ب شش هست. اگر ناچار شدید متوکلوپرامید مصرف کنید
نه تو سه ماهه اول نباید دمیترون بخوری b6میتونی بخوری اونم حواست باشه ویتامین دیگه ای داخلش نباشه
بخور هیچی نمیشه
من اینقد میخوردم دیگه از ی تایمی تاثیر نداشت برام
اره دمیترون خوبه
ب6 یا متوکلوپرامید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.