قرص دمیترون ضرری نداره ؟؟؟

۵ پاسخ

قرص دمیترون همین حالت تهو دیگه ن خطری نداره من هرروز می خورم مخصوصا سرصبح که بیدار می شم بعضی وقتا شده که دوتا هم درروز خوردم

برای من دکترم دمیترون تجویز کرده بود ولی من بیشتر متوکلوپرامید استفاده کردم چون شنیدم منسوخ شده

الان چندوقته که دکترا منع کردن به جاش یا متوکلوپرامید میدن یا ب ۶ ، باید بری دکتر بهت بده

زیر سه ماه نباید خورده شه

داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته دهم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه💔 مامان معجزه💔 هفته سی‌ودوم بارداری