۶ پاسخ

دکترم به من گفت ضرر نداره بخور

میتونی نصفشو بخوری

من برای حالت تهوع میخورم

به من برای تهوع دمین هیدرات و ب6 داد
دیشب دمین خوردم انگار بدتر شد حالم

من فقط اون خوبم می‌کنه عر

میگن نخورید بهتره اگه حالت نهوع دارید لیمو ترش بوکنید وبخورید

سوال های مرتبط

بابای رها بابای رها هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته بیستم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🙇‍♂️. مامان 💙🙇‍♂️. هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته شانزدهم بارداری