خانما قرص دمیترون ضرر داره؟

۶ پاسخ

دکترم ب من نداد گف دیگ نمیدن

من دکترم داد هروز میخورم

من ک میخورم از اول بارداری ۱۲ ساعتی چون فقط اونه ک آرومم میکنه

عزیزم دمیترون الان ۶ ماهه که دیگه به خانم های باردار توصیه نمیشه برای لب شکری شدن..اکثرا B6 میدن

تا الان سه تا د‌کتر زنان عوض کردم هر سه تا گفتن فقط در مواقع اورژانسی بخور

خیر همه باردارا میخورن

سوال های مرتبط

بابای رها بابای رها هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق 🩵 مامان فندق 🩵 هفته پانزدهم بارداری