۶ پاسخ

نه نخور خوب نیست

هفتت پایینه اصلا جیگر هویچ زعفران و زرشک نخور اصلا اصلا ویتامین آ داره ب شدت
باعث سقط میشخ

من راستش از اولش یه کم رو خوردم، الانم که میخورم دیگه

آره فکر کنم زیادش حتی میگن خدایی نکرده باعث سقط میشه

ویتامین آ زیاد داره میگن نباید خورد مثل جیگر و هویج

میگن ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان آر‌ِن🩵🫧 مامان آر‌ِن🩵🫧 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری