من یه هفته بود هوس کرده بودم خوردم هوسم برطرف شد خیلی بدجوری هوس کرده بودم ضرری نداره ک میوه س میوه هم خوبه
واییی من عاشق کیوی شدم تو بارداری همش استفاده میکنم تازه یبوستم رفع میکنه
نه میگن خیلی خوبه مخصوصا ماه های اول
نه چ ضرری
ویتامین سی داره نه
نه بابا خیلیم خوبه
نه خیلی هم عالیه واسه یبوست و اینا که تو بارداری میگیرن بیشتری ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.