خانوما هندوانه خوردن ضرر داره ؟؟؟

۸ پاسخ

ولی قندش خیلی بالاس

به من مرکز بهداشت گفت هندوانه و انگور و خربزه قندش بالاست مصرفش و خیلی کم کن بجاش میوه های دیگه بخور تا دیابت بارداری نگیری

من همش هوس هندونه میکنم دست خودم نیس

به اندازه بخوری ضرر نداره

به اندازش نعزیزم....

ن عزیز من چه ضرری

ن عزیزم

فک نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته دوازدهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسین کوچولو👼❤ مامان حسین کوچولو👼❤ ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۲ ماهگی
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان سلنا مامان سلنا روزهای ابتدایی تولد