خانوما خوردن کیوی تو هفته ما ضرر داره؟

۲ پاسخ

عزیز شما مشهد دکترتون کیه

نه ضرر نداره هرچیزی به اندازه اش منع نداره
کیوی مگه الان هست؟

سوال های مرتبط

مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور خانوم مامان ماهور خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان سرباز مهدی مامان سرباز مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته سیزدهم بارداری