خانوما خوردن کیوی تو هفته ما ضرر داره؟

۲ پاسخ

عزیز شما مشهد دکترتون کیه

نه ضرر نداره هرچیزی به اندازه اش منع نداره
کیوی مگه الان هست؟

سوال های مرتبط

مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور خانوم مامان ماهور خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان سرباز مهدی مامان سرباز مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته سیزدهم بارداری