سلام کیوی در این هفته ضرر داره؟

۵ پاسخ

نه اصلا ولی زیاده روی نکن چون اسیدی هس اذیت میشی برا جنین ضرر نداره

ن منم زیادمیخورم ازدکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره

نه اصلا

من ک زیاد میخورم فعکککک نکنم🤭

خیر میل کن

سوال های مرتبط

مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام👶💙 مامان مهرسام👶💙 ۱ ماهگی
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیستم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته نوزدهم بارداری