اگر قرص فاموتیدین بخورم در این هفته ضرر داره

۷ پاسخ

اره.نبایدبخوری

فاموتیدین 20 بخور

آره میتونی ولی زیاده روی نکن

زیر سه ماه نخوری بهتره شما میتونید استفاده کنید

دکنتر برای رفلاکس به من دادههر شب

من هر روز دارم میخورم البته دکتر داده

ب هیچ عنوان نباید بخوری
قبل مصرف هر چیزی با دکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهک و تو دلی مامان ماهک و تو دلی هفته دوازدهم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۱ ماهگی
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری