من معدم خیلی درد میکنه یه فاموتیدین بخورم ضرر نداره؟

۳ پاسخ

نه فاموتیدین خیلی بده دوزش خیلی بالاتره و ترکیباتش فرق داره

باید حتما بری دکتر بهت قرص بده..به هیچ عنوان سرخود قرصی مصرف نکن.شاید با توجه به شرایط بدنی و آزمایشات شما قرص هم تغییر کنه اما برای یه فرد دیگه با شرایط و آزمایشات متفاوت فاموتیدین به دردش بخوره...

دکترک به من پنتوپرازول۲۰ داد عالیه ضرر هم نداره

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری